اسلایدر

تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


میزبانی جام جهانی 2022، از قطر پس گرفته می شود ...


    به گزارش بخش انگلیسی وب سایت اشپیگل، سپ بلاتر در ضیافت شام خصوصی فدراسیون فوتبال نروژ، به انتقاد از مسئولان دولت قطر پرداخته است: "جام جهانی 2022، در قطر برگزار نخواهد شد!"

    با وجود مقاومت فیفا در برابر انتقادات، به نظر می رسد بلاتر از جنبه های منفی میزبانی قطر خسته شده است و حتی در جمع مسئولان نروژی گفته که قطری ها فکر می کنند می توانند هر چیزی را با پول بخرند. کارشناسان می گویند فعالیت های مشکوک دولت قطر در حمایت از گروه تروریستی داعش، باعث شده که بلاتر دیگر علاقه ای به دفاع از آنها نداشته باشد. 

    فیفا در حال حاضر در حال تحقیق بر روی پرونده تخلفات قطر است. تابستان گذشته نشریه تایمز فاش کرد که آنها برای میزبانی جام جهانی، به چند نفر رشوه داده اند. همچنین گفته شده است که نزدیک به 1400 کارگر در جریان فشار کار بر روی استادیوم های جام جهانی، کشته شده اند.

 

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


مذاکرات رئال مادرید برای جذب کرامر تایید شد ...


    به نقل از مارکا، کریستف کرامر هافبک 23 ساله مونشن گلادباخ که به صورت قرضی در این تیم حضور دارد مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است و گفته می شود آن ها دو بار با گرد فوم بروخ مدیربرنامه های این بازیکن تماس برقرار کرده اند. کرامر تا 2017 با لورکوزن قرارداد دارد و دومین فصل حضورش قرضی اش در گلادباخ را سپری می کند. رودی فولر مدیرورزشی بایرلورکوزن قبلا اعلام کرده است که تمایلی به فروش بازیکن ملی پوش خود ندارند و سعی می کنند در پایان فصل ضمن برگرداندن او به بای آرنا قراردادش را تمدید کنند.

    رئال مادرید کرامر را برای جایگزینی خدیرا در نظر گرفته است که قرارداد او در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قراردادش انجام نشده است. در کنار رئال مادرید باشگاه هایی نظیر لیورپول، آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد هم قبلا برای جذب کرامر علاقه نشان داده بودند. گفته می شود بایرن مونیخ هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر گرفته است.

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

خوش و بش رونالدو، مارسلو و په په با کودکان در تونل ورزشگاه پیش از بازی شنبه ...


دانلود - لینک مستقیم


 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


شما آزادی هر طور می خواهی فکر کنی، اما آنخل از بودنش در منچستر یونایتد خوشحال است. شب بخیر!


    رسانه های انگلیسی خبرهایی منتشر کرده بودند که ستاره آرژانتینی باشگاه منچستر یونایتد از نتایج نا امید کننده این تیم بسیار ناراحت است و خواستار ترک این باشگاه است.

    به گزارش bleacherreport، آنخل دی ماریا که در این فصل با 60 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست تاکنون عملکرد قابل قبولی را در این تیم داشته است اما رسانه های انگلیسی ادعا می کنند که این وینگر آرژانتینی از نتایج ضعیف این تیم بسیار ناراحت است و خواستار ترک منچستر یونایتد می باشد.

    با وجود تمامی این شایعات اما جورجلینا کاردوسو در اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد و با گذشتن عکسی از لحظات شیرین همسرش در شیاطین سرخ تمام شایعات را بی معنا دانست.

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


تلاش مجدد رئال برای جذب وراتی ...


    به گزارش خبرگزاری ساکرنیوز، بر کسی پوشیده نیست که کارلتو به این بازیکن ایتالیایی علاقه دارد و اکنون به نظر می رسد که سرمربی لوس بلانکوس آماده است تا در پایان فصل برای جذب این هافبک جوان و بااستعداد، شانس خود را امتحان کند.

    اما، اگرچه شاید خود بازیکن به این انتقال تمایل داشته باشد، بعید است سران پاریسی به فروش او فکر کنند؛ زیرا او را از اعضای کلیدی تیم خود می دانند. این هافبک 22 ساله در تابستان 2012 از پسکارا به فرانسه رفت و با ثابت کردن ارزش خود، در 67 بازی در لیگ 1 فرانسه برای پایتخت نشینان بازی کرده است.

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

خسه، مهاجم جوان رئال مادرید از حمایت هائی که از وی در دیدار دیشب مقابل رایو وایکانو صورت گرفت تشکر و قدر دانی کرد. وی با انتشار پیامی نوشت:


"می خواهم از تمام کسانی که نام مرا در برنابئو صدا زدند تشکر کنم. یک پیزوزی بزرگ از تیم و ادامه صدرنشینی. زنده باد مادرید."


 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


خاطره والکات از گرت بیل ...


    والکات، ستاره تیم فوتبال آرسنال در خصوص زمان حضورش در کنار گرت بیل صحبت کرد. وی گفت: "گرت بیل هم تیمی خوبی بود اما باید مراقب می بودی وقتی به اتاق باز می گردی به خاطر شوخی های او صدمه نمی دیدی. او دوست داشت که یک سطل آب روی در بگذارد و در حین ورود به اتاق ما را خیس کند."



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رونالدو به منچستر بر نمی گردد ...


    بابی چارلتون، اسطوره تیم فوتبال منچستر معتقد است که رونالدو به منچستر باز نخواهد گشت. وی گفت: "با قدرت و قابلیتی که دارد رئال مادرید را به سمت درخشش در اروپا  و اسپانیا می کشاند. با وجود تیمی که در کنار او بازی می کند دیگر احتیاجی ندارد استارت های 10 یاردی بزند. او یک حرفه ای بی نظیر است و متاسفانه به نظرم به منچستر باز نخواهد گشت."



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


ضیافت ناهار آنچلوتی و دلبوسکه در رستوران ...


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به همراه ویسنته دلبوسکه و فرناندو هیرو دوشنبه هفته قبل در رستوان ال تلگرافو ناهار خوردند. باعث و بانی این جلسه فرناندو هیرو بود. کمک مربی فعلی رئال مادرید چه در زمان حضور در رئال مادرید زیر نظر دلبوسکه و چه در زمان حضور در فدراسیون فوتبال اسپانیا رابطه فوق العاده با دلبوسکه داشته است.



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


منتظر بودم تا کریستیانو پاس بدهد، اما گلزنی وظیفه مهاجمان است ...


برداشت شما از بازی چیست؟ "به طور کلی تیم در تمام نقاط زمین خوب کار کرد. رسیدن به صدر جدول لالیگا سخت است و حفظ صدرنشینی، گام مثبتی بود چرا که از حالا تا پایان فصل اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد. انباشتن پیروزی ها و به ثمر رساندن گل های متعدد همیشه چیز خوبی است."

در صحنه گل، خوش شانس بودید "شما باید در جای مناسبی قرار داشته باشید. کمی شانس هم دخیل بود. من این گل را به مادرم تقدیم کردم. خوشحالم و می خواهم همه چیز را به همین ترتیب ادامه دهم. حالا باید از بازی های باشگاهی جدا شده و روی بازی های ملی تمرکز کرد."

وقتی کریستیانو حساب کار را 5-1 کرد، چه چیزی به او گفتید؟ "ایسکو توپ را به من پاس داد و من در حال دویدن بودم و من امیدوار بودم که او به اندازه کافی مهربان باشد تا توپ را دوباره به من پاس دهد، اما این کاری است که مهاجمان انجام می دهند. این مسئله ای نیست، چون من و کریستیانو خیلی خوب با هم کنار می آییم."

شما ترجیح می دهید که با کدامیک بازی کنید؟ ایسکو یا بیل؟ "به طور کلی داشتن تنوع در بازی مان خوب است. نکته این است که بدانید در هر شرایط باید چگونه بازی کرد. امروز با گرت ما بیشتر روی ضد حملات بازی کردیم. ایسکو به ما مالکیت توپ بیشتری می دهد، اما هر دو کیفیت زیادی به تیم می افزایند."

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کروس بهترین بازیکن میدان بود ...


    بازی: "ما بازی خوبی داشتیم، چون با تیمی روبرو شده بودیم که می خواست فوتبال خوبی ارائه کند. ما سخت کار کردیم اما عملکرد خوبی داشتیم، همانطور که اخیراً بوده ایم."

    کروس: "او بهترین بازیکن میدان بود و اولین گل خود را به ثمر رساند. گل او روی یک ضدحمله به ثمر رسید و او آزاد است که پیش رفته و به حمله اضافه شود. وقتی او می رود، مودریچ می ماند. آنها زوج خوبی هستند و خوب هم بازی می کنند."

    BBC: "من به عملکرد مهاجمانم ارزش قائلم، به خصوص از نقطه نظر دفاعی. این چیزی است که تیم نیاز دارد. همه آنها خوب کار کردند. برای بیل یا کریستیانو گلزنی چیز جدیدی نیست."

    سیستم چرخشی درون دروازه: "زمانش رسیده بود که کیلور ناواس بازی کند، چرا که او خوب تمرین می کرد و به انگیزه نیاز داشت. او خوب بود و حالا می توانم در بازی های دیگر هم از او استفاده کنم."

    تعویض ایسکو: "هامس در بازی آخر 30 دقیقه کمتر بازی کرده بود و به همین دلیل بود که بازی را شروع کرد. دفعه بعد می تواند برعکس این اتفاق بیفتد."

    BBC یا 2-4-4؟ "ما همیشه سعی می کنیم تا با روش یکسانی بازی کنیم. بیل به بازی ما عمق بیشتری می دهد، اما بدون تغییر سیستم، واقعاً نمی توانید در مقابل رایو چنین تاکتیکی را پیاده کنید، چرا که آنها میل به حفظ توپ زیادی دارند."

    کریستیانو: "فکر نمی کنم او مضطرب بوده باشد. مشکلی نیست اگر او در یک مسابقه گلزنی نکند."

    فشار: "ما در زمین خوب کار کردیم. در نیمه اول از کناره ها چندان خوب کار نکردیم اما رفته رفته بهتر شدیم."

    آیا تفاوت میان باشگاه های بزرگ با سایر باشگاه ها خیلی زیاد است؟ "در اینجا تقریباً همه تیم ها تلاش می کنند تا با سبک خود بازی کنند. این برای فوتبال اسپانیا نشانه خوبی است."

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


امیدوارم روزی به سطح رونالدو برسم ...


    بیل که با رکورد 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، بارها گفته که کریس رونالدو الهام بخش او است و مصمم است روزی شبیه او شود.

    بیل به BBC Sport گفت: "من همواره سعی می کنم پیشرفت کنم و تلاش می کنم که به سطح کریستیانو برسم. تعداد گل هایی که او به ثمر می رساند و آنچه که او برای تیم انجام می دهد، باورنکردنی است. در حال حاضر او در سطحی متفاوت با هر بازیکن دیگری است. با دیدن او در تمرینات و بازی ها، به نوعی به من هدف را نشان می دهد و تلاش می کنم به پیشرفتم ادامه دهم و امیدوارم یک روز به سطح او برسم. اگر شما نخواهید بهترین بازیکن جهان شوید، احتمالا نباید فوتبال بازی کنید."

    رونالدو در 19 مسابقه گذشته اش در لالیگا موفق شده 18 گل به ثمر رساند و به رئال مادرید کمک کرده در 11 دیدار فصل جاری لالیگا 42 گل به ثمر رساند.

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


با گلزنی تونی کروس، 12 بازیکن رئال مادرید در این فصل گلزنی کرده اند ...


    به گزارش MARCA، پس از این که تونی کروس در بازی دیشب نمایش درخشانی داشت و اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر رساند، به دوازدهمین بازیکن رئال مادرید تبدیل شد که در این فصل گلزنی کرده است.

    کریستیانو رونالدو که در این فصل بوده 23 گل زده است و بهترین گلزن فعلی اروپاست. پس از او کریم بنزما 11 گل زده است و رودریگز و بیل 6 گله هستند. چیچاریتو، واران، راموس، مودریچ، ایسکو، په په، مارسلو و کروس دیگر بازیکنان رئال هستند که پایشان به گلزنی باز شده است. در این فصل دیگر تیم مادرید نیز همین آمار را دارد و 12 بازیکنش گل زده است و بعد از آن ها والنسیا و بارسلونا در رتبه های بعدی هستند.

 



تاريخ : 18 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


در نیمه دوم دیدار رئال مادرید و رایو وایکانو دو صحنه بحث برانگیز داوری پیش آمد. رایو وایکانو در نیمه دوم دیدار امشب موفق به گلزنی شد اما داور به درستی آفساید لئو باپتیستا را اعلام کرد که البته چند لحظه قبل تر هم داور باید خطای هند بازیکن رایو را اعلام می کرد . دیگر صحنه نیز روی گل چهارم کریم بنزما پیش آمد که داور گل آفساید رئال را مردود اعلام نکرد.


 



تاريخ : 18 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD
تاريخ : 18 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


قدرتنمایی رونالدو و رئالیها در خانه ...


از هفته 11 رقابت های لالیگا، تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رایو وایکانو بود که در نهایت با پیروزی مقتدرانه 5-1 با 27 امتیاز بار دیگر به صدر نشینی خود ادامه داد.


ترکیب دو تیم و آمار و ارقام بازی:


برای مشاهده عکسها به ادامه مطلب بروید >>>



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

پاس کاری جالب پشت پای رونالدو، مارسلو، کوئنترائو و بنزما در تمرینات رئال


دانلود - لینک مستقیم


 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

    لیونل مسی در دیدار مقابل آلمریا هم در امر گلزنی نا موفق بود و بار دیگر نشان داد روزهای اوج او به اتمام رسیده اند. بدون احتساب بازی امشب مسی در 11 مسابقه لالیگا و در 990 دقیقه حضور خود با پیراهن بارسلونا فقط 7 گل به ثمر رسانده است و کریستیانو رونالدو با 3 بازی کمتر 10 گل بیشتر  از مسی به ثمر رسانده است. در حالی که رونالدو خود را آماده توپ طلا و کفش طلای بعدیش می کند مسی این روزها حال و روز خوشی ندارد و ناکام بزرگ بارسلونا به شمار می رود. 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

کانون های هواداری رئال مادرید و رایو وایکانو در آستانه دربی امشب با یکدیگر ناهار خوردند. رئال مادرید امشب از ساعت 22:30 میزبان تیم فوتبال رایو وایکانو است.



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


ستایش ویالبا از رونالدو ...


    تیتو ویالبا، بازیکن جوان تیم فوتبال سن لورنزو که احتمالا ماه آینده میلادی با رئال در جام باشگاه های جهان تقابل خواهد داشت به ستایش از رونالدو پرداخت. وی گفت: "روبن، رونالدو و ریبری اسطوره های من هستند اما اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنم به خاطر سبک بازی کریستیانو ، او را انتخاب می کنم."



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد