اسلایدر

تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کوئنترائو به دیدار مقابل ایبار می رسد ...


    فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی رئال مادرید به نظر می رسد پس از 2 ماه دوری از میادین در دیدار مقابل ایبار می تواند حضور داشته باشد. کوئنترائو دیروز با تیم تمرین کرد و البته به تیم ملی پرتغال دعوت نشد. کوئنترائو دو هفته فرصت خواهد داشت تا برای دیدار مقابل ایبار خود را به شرایط ایده آل برساند.



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


تخلف رئال در زمینه خرید بازیکنان زیر 18 سال ...


    روزنامه موندو دپورتیوو و یکی از حامیان باشگاه بارسلونا مدعی شد که فیفا در حال بررسی تخلفات رئال در زمینه خرید بازیکنان خارجی زیر 18 سال است. به گفته این منبع رئال در زمان مدیریت پرز تخلفاتی در زمینه خرید بازیکن خارحی زیر 18 سال داشته است و فیفا در حال بررسی این تخلفات است. گفتنی است بارسلونا به تازگی به خاطر تخلفاتی که در همین زمینه انجام داده بود 1 سال از فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم شده است و هیچ بعید نیست که این خبر مثل اکثر خبرهای موندو دپورتیوو یک جنگ تبلیغاتی و رسانه ای علیه  رئال باشد.



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کریستیانو 17 گل زده ، رایو 13 گل ...


    رایو وایکانو در این فصل 13 گل به ثمر رسانده است و این در حالی است که شمار گلهای کریستیانو رونالدو 17 گل است. لئو باپتیستا با 6 گل بهترین گلزن تیم رایو وایکانو به شمار می رود. گرانادا فقط دو بازی خارج از خانه مقابل گرانادا (1-0) و لوانته (2-0) را با پیروزی به اتمام رسانده است و در نقطه مقابل آنچلوتی فقط دیدار مقابل اتلتیکو مادرید را در خانه واگذار کرده است. در دیدار امشب دوباره مثلث بی بی سی به میادین بازخواهد گشت و به نظر می رسد که امشب رایو را گلباران خواهند کرد. تیم خمز، تیم منسجمی است اما در خط دفاع به اندازه کافی برای مهار خط حمله رئال مادرید قدرت نخواهد داشت .



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


سانتیاگوبرنابئو امشب مملو از تماشاگر خواهد بود ...


    به گزارش realmadridfarsi.ir و به نقل از وبسایت رسمی رئال مادرید، این روزها که کهکشانی ها عملکرد بسیار خوبی در مسابقات مختلف دارند، حال و هوای هواداران این تیم نیز بسیار خوب است. از همین رو امشب برای سومین بار در این فصل و پس از دیدار برابر تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا، ورزشگاه خانگی این تیم مملو از تماشاگر خواهد شد. طبق آمار رسیده تمامی بلیط ها برای این دیدار به فروش رسیده است.

شاید این موضوع بی تاثیر نباشد که قرار است فوق ستاره پرتغالی وایکینگ ها پیش از بازی، سومین کفش طلایش را در مقابل دیدگان مادریدی ها به نمایش بگذارد.

 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کریستیانو همین حالا هم یکی از اسطوره های مادرید است ...


    به گزارش MARCA، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسمی تحت عنوان insignias 2014 در رابه با باشگاه تحت مدیریتش گفت: "ما یک تیم فوق العاده به رهبری یک مربی بزرگ داریم که وارثان شایسته ای برای دی استفانو هستند. در حال حاضر ما مدعی اول توپ طلا و برنده سه کفش طلای اروپا یعنی کریستیانو رونالدو را در تیم داریم، کسی که همین حالا هم یکی از اسطوره های رئال مادرید است. ما همیشه بهترین چیزها را می خواهیم و این در DNA ماست. ما نشان دادیم که هیچوقت تسلیم نمی شویم و این موضوع را به خوبی در راه رسیدن به دسیما نشان دادیم و بلافاصله پس از کسب آن برای رسیدن به یازدهمین قهرمانی و رسیدن به آن برنامه ریزی را شروع کردیم."



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


برای من زیزو یک استعداد درخشان است ...


    سرمربی رایو در آستانه دیدار امشب برابر رئال مادرید درباره اسطوره مادریدی ها صحبت کرده است. به گزارش Football Espana، پاکو خمز سرمربی رایو در رابطه با درگیری و مشکلی که با زین الدین زیدان در رسانه ها داشت به مارکا گفت: "من هیچ جنگی با کسی ندارم و فقط نظرم را گفتم. هیچ مشکلی وجود ندارد و هیچ تقابلی با زیدان و رئال مادرید ندارم و فقط ما نیاز داریم که همگی از قانون پیروی کنیم. برای من زیدان یک استعداد درخشان است و فقط فکر می کنم که شرایط باید با دقت و با توجه به قوانین برقرار شود."

 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کایخون خاطره اولین بازی برای رئال را فراموش نکرده است ...


خوزه کایخون، مهاجم تیم فوتبال ناپولی و محصول آکادمی رئال مادرید پس از دعوت به تیم ملی با مطبوعات صحبت کرد. وی در خصوص بهترین لحظات زندگی اش گفت: "بهترین لحظه دنیا آمدن دخترم بود. پس از آن اولین بازی برای رئال مادرید و تیم ملی."



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رئال صدرنشین رنگینگ یوفا ...


رئال مادرید به واسطه عملکرد بی نظیر خود بالاتر از بارسلونا و بایرن مونیخ صدرنشین رنکینگ یوفا در 5 سال اخیر است.



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


500 روز با کارلو آنچلوتی در رئال ...


    کارلو آنچلوتی، سرمربی دوست داشتنی رئال مادرید دیروز پانصدمین روز حضور خود در رئال مادرید را سپری می کرد. این مربی در عرض کمتر از یکسال سه عنوان مهم را با رئال مادرید کسب کرد . دسیمای تاریخی که 12 سال رئال انتظار آنرا کشید، سوپر کاپ اروپا و جام حذفی دستاوردهای آنچلوتی در سال اول حضورش در رئال بود. 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


تقدیر از اعضای قدیمی باشگاه ...


    فلورنتینو پرز ، رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد امروز با اعطای نشان مدالهای طلائی و نقره ای از اعضای قدیمی و وفادار باشگاه قدردانی کند. این مدال ها بر اساس تعداد سالهای عضویت امروز قرار است توسط شخص پرز به اعضای قدیمی داده شود.



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رئال مادرید اردوی خود برای دیدار مقابل رایو وایکانو را برپا کرد ...


اعضای رئال مادرید و کادر فنی از سانتیاگو برنابئو به سمت شهرک ورزشی رئال مادرید رفتند و تا قبل از مسابقه در آنجا استراحت خواهند  کرد.



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


عمر المومنی کاریکاتوریست سایت گل به مناسبت بازی امروز تیم های لیورپول و چلسی و اتفاقات سال گذشته بازی دو تیم این اثر را خلق کرده است. آیا مورینیو برای لغزش مجدد جرارد برنامه ریزی کرده است؟!


 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


تنها بازیکنان آلمانی به کریستیانو برای توپ طلا نزدیک هستند ...


    به گزارش realmadridfarsi.ir و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل رایو وایکانو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

    خسه: "مرحله جدیدی از کارش را آغاز کرده است. آرام آرام در تمرینات تاکتیکی شرکت می کند و به تمرینات گروهی اضافه می شود. این آخرین مرحله ریکاوری اوست. هیچ عجله ای نیست، در عرض 1 ماه آماده بازی می شود." 

    خدیرا: "سرحال است. مشکل جدی ندارد. برای فردا آماده نیست. او به تیم ملی خواهد رفت و در آنجا بازی می کند و این برایش خوب است."

    ترکیب اصلی: "هنوز تصمیم نگرفتم چه کسی بازی می کند. ایسکو و هامس در این مدت خیلی خوب بازی کردند و فردا یکی از آنها به خاطر گرت بیل استراحت خواهد کرد. سیستم چرخشی طبیعی است. یکی از این دو نفر در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت." 

    مربی رایووایکانو: "هیچوقت با او درگیری نداشتم. بحث ها خیلی وقت پیش تمام شده است. برای او و سبک بازی تیمش احترام قائلم. بازی فردا یک دیدار معمولی خواهد بود. در این دیدار باید مراقب باشیم. می دانیم رایووایکانو چگونه بازی می کند. باید آماده باشیم. وقتی همه از ما تمجید می کنند کمی نگران می شوم. باید تمرکز داشته باشیم." 

    توپ طلا: "کریستیانو تمامی کارهای لازم برای برنده شدن را کرده است و تمامی فاکتورها را داراست. بعد از او بازیکنان آلمان هستند که به دلیل قهرمانی در جهان به وی نزدیک شده اند. من بازیکن دیگری را در لیست مدعیان توپ طلا نمی بینم." 

    بهترین مرحله از دوران ورزشی: "نمی دانم . خوش شانسم که تیمی با بازیکنان  بی نظیر را تمرین می دهم. هیچ گاه الگوی این ترکیب را تغییر نمی دهم." 

    رایووایکانو:" می خواهم از این تیم و سبک بازیشان تمجید کنم. تیم هائی که ایده بازیشان را به خاطر حریفان تغییر می دهند دوست ندارم. رایوو مثال خوبی برای تعریف فوتبال اسپانیا به شمار می رود. هجومی بازی می کنند و در زمین می جنگند." 

    500 روز در زئال مادرید:" از اینکه تعریف و تمجید های زیادی وجود دارد نگران هستم. این بدان معناست اگر اوضاع خوب پیش نرود انتقادات هم زیاد خواهد بود. تلاش می کنیم تا روند پیروزی هایمان را حفظ کنیم اما در فوتبال اوضاع همیشه خوب نیست. باید در زمانهای سخت و دشوار آرامش خاطر داشته باشیم." 

    رونالدو وارث دی استفانو: "من هم چنین عقیده ای دارم . قرارداده شدن در کنار دی استفانو یک انگیزه خوب برای آینده است. رونالدو لیاقتش را دارد." 

    4-4-2 بدون هافبک دفاعی: " نه فقط چهار هافبکمان بلکه تمام بازیکنان باید توپ ربائی کنند. تیم متحدی داریم. خیلی خوب کار می کنند. برای حضور در کارهای دفاعی فداکاری می کنند و فداکاری ربطی به کیفیت بازیکنان ندارد." 

    ایسکو مهاجم کاذب: " برنابه ای برای حضور ایسکو در پست مهاجم کاذب ندارم. می تواند در خط هافبک بازی کند و به جای حضور در حمله در کارهای دفاعی شرکت کند." 

    دوندگی هامس و ایسکو: " احتیاجی ندارم که به بیل بگویم بیشتر بدود. او این مسئله را می داند. باید مثل فصل گذشته عمل کند و مشکلی از نظر دوندگی ندارد."

 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رونالدو بیشتر از مسی به جوایز شخصی‌ اهمیت می‌‌دهد ...


     فرانسیسکو رودریگز، سرمربی آلمریا می‌‌گوید که خوزه مورینیو برای بازیکنانش به عنوان یک "شخص حقیقی‌" احترام قائل نیست و همچنین می‌‌گوید رونالدو به جوایز شخصی‌ بیش از اندازه اهمیت می‌‌دهد.

    به گزارش بخش بین الملل سایت گل، سرمربی آلمریا به یک باره به مربی‌ سابق رئال مادرید تاخته است و می‌‌گوید: "ما همه می‌‌دانیم که او بازی‌های زیادی را از تیمش می‌‌گیرد اما شاید آن محبت کافی‌ را برای بازیکنانش به عنوان یک انسان ندارد. ما نمونه‌های بسیار واضحی را داشتیم که او اهمیّتی به تحقیر کردن آنها نمی‌‌داده است."

    رودریگز همچنین می‌‌گوید که: "رونالدو بیش از لیونل مسی به جوایز شخصی‌ اهمیت می‌‌دهد. مسی در طول دوران ورزشی خود همواره از همه هم تیمی‌هایش متشکر است. تنها کسی‌ که از گرفتن جوایز شخصی‌ خوشحال می‌‌شود و خودش هم در مراسم این را گفته است، کریستیانو رونالدو است. با این حال او بازیکن خوبی‌ است و باید خوب باشید تا چنین چیزی بگویید."

 



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رونالدو ضمن انتشار این عکس در اینستاگرم نوشت: "سلام بچه ها، این تازه ترین جایزه من است و به عنوان اولین نفری که 100 میلیون طرفدار در فیسبوک دارد به من اهدا شده. خیلی ممنونم"


 



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی پرتغال ...


    فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی این کشور برای دیدار مقابل ارمنستان در مقدماتی یورو 2016 و آرژانتین در دیداری دوستانه اعلام کرد. ژوزه بوسینگوا برای اولین بار از نوامبر 2010 به تیم ملی دعوت می شود و الیسئو و فابیو کوئنترائو به دلیل مصدومیت جایی در این لیست ندارند.


اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی پرتغال به شرح ذیل می باشد:

دروازه بانان: آنتونی لوپز (المپیک لیون)، بتو (سویا)، روی پاتریسیو (اسپورتینگ لیسبون).

مدافعان: ژوزه بوسینگوا (ترابوزان اسپور)، برونو آلوز (فنرباحچه)، سدریک (اسپورتینگ لیسبون)، خوزه فونته (ساوتهمپتون)، په په (رئال مادرید)، رافائل گوئریرو (لورین)، ریکاردو کاروالیو (موناکو)، تیاگو گومز (براگا)

هافبک ها: آدرین (اسپورتینگ لیسبون)، ژائو ماریو (اسپورتینگ لیسبون)، ویلیام کاروالیو (اسپورتینگ لیسبون)، آندره گومز (والنسیا)، ژائو موتینیو (موناکو)، تیاگو (اتلتیکو مادرید) 

مهاجمان: کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، دنی (زنیت)، ادر (براگا)، هلدر پوستیگا (دپورتیوو لاکرونیا)، نانی (اسپورتینگ لیسبون)، ریکاردو کوارشما (پورتو)، ویرینیا ( ولفسبورگ)



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

الکس فرگوسن، پدرخوانده منچستر یونایتد ...


دانلود - لینک مستقیم


 



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رویایم به وقوع پیوست ...


    به گزارش AS خوزه ماریا کایخون مهاجم جوان و اسپانیایی باشگاه ناپولی پس از دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا برای اولین بار در طول دوران بازی خود در صحبت هایی از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد. "رویای هر فوتبالیستی است که روزی برای تیم ملی کشورش به میدان برود و برای همین از دعوت خود به تیم ملی اسپانیا فوق العاده خوشحال شدم. من همواره امید داشتم که روزی این اتفاق برایم به وقوع بپیوندد. هنگامی که این خبر را شنیدم در رختکن تیم بودم و با هم تیمی هایم آن را جشن گرفتم و می خواهم از رافا بنتیز، باشگاه ناپولی و هم بازیانم در این تیم تشکر کنم."

    گفتنی است این مهاجم سابق باشگاه رئال مادرید تا کنون در رقابت های این فصل سری آ هشت گل برای شاگردان رافا بنتیز به ثمر رسانده و  تا بدین جا بهترین گلزن این تیم در این مسابقات به شمار می رود.



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


حذف نام کوستا و حضور ایسکو ...


    به گزارش گل، در چند هفته اخیر خوزه مورینیو بارها از دل بوسکه درخواست کرد که برای تجدید آمادگی کوستا، او را به تیم ملی دعوت نکند. این بازیکن آخرین بار وقتی از اردوی تیم ملی به چلسی بازگشت از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و مشکل ویروسی نیز پیدا کرد.


اسامی کامل بازیکنان تیم ملی اسپانیا:

دروازبان ها: کاسیاس، کاسیا و دخیا.

مدافعین: سرجیو راموس، خوان فران، آزپیلیکوئتا، پیکه، بارترا، آلبا، برنارت و آلبیول

هافبک ها:  سرجیو بوسکتس، کاماچو، کوکه، کاسرلا، سسک فابرگاس، پدرو، رائول گارسیا، نولیتو و ایسکو

مهاجمین:  آلوارو موراتا، خوزه ماریا کایخون و پاکو آلکاسر


 



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


بازگشت خسه رودریگز به تمرینات گروهی رئال مادرید پس از 8 ماه ...


    ستاره جوان رئال مادرید که فصل پیش در دیدار برابر شالکه به شدت مصدوم شده بود، پس از انجام دو عمل جراحی حالا شرایط بازی را پس از 8 ماه پیدا کرده است و امروز در تمرینات گروهی تیمش حاضر شد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد