اسلایدر

تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


مکالمه جالب کریستیانو رونالدو با یکی از هوادارانش در فیسبوک ...


    روز گذشته کریستیانو رونالدو در صفحه فیسبوکش صفحه ای را به اشتراک گذاشت که مربوط می شد به دختر تازه به دنیا آمده پرتغالی که در بیمارستانی در دوبی بستری است. این دختر که مارگاریدا نام دارد، خیلی زودتر از زمان معمول (6 ماه ) به دنیا آمده است و هنگام تولد 410 گرم وزن داشته است. همین موضوع باعث شده تا وی مشکلاتی را برای ادامه زندگی داشته باشد و برای همین باید در بیمارستان و زیر نظر پزشکان تحت نظر باشد.

    در همین رابطه رونالدو که همیشه در کارهای انسان دوستانه پیش قدم بوده است، با به اشتراک گذاشتن صفحه این کودک در فیسبوکش از هوادارانش درخواست کمک برای هزینه های درمان این کودک کرده است. حدودا دو ساعت پس از گذاشتن این پست یک نظر جالب در زیر آن دیده می شد و آن مربوط به مادربزرگ مارگاریدا بود. او که اودیلیا سوسا نام دارد، نوشته بود: "CR7 من مادربزرگ مارگاریدا هستم. من از این که شما برای نجات نوه ام قدمی برداشته ای بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. امیدوارم خداوند در راه زندگی حرفه ایت، روشنایی قرار دهد."

    ساعاتی بعد رونالدو این پیغام را بی جواب نگذاشت و در پاسخ به وی نوشت: "هر کمکی به این کودک می تواند تقاوت ایجاد کند. آرزوی قدرت و صبر فراوان برای همه خانواده شما."




تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


جهت مشاهده بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید >>>



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کروس و مودریچ ، بهترین همکار های رئال و لالیگا با 1250 پاس سالم ...


    تونی کروس و لوکا مودریچ تا پایان هفته 10  بیشترین همکاری را در لالیگا داشتند و با 1250 پاس بالا تر از  راکیتیچ و بوسکتس با 1124 پاس در صدر قرار دارند. بیشترین همکاری این دو بازیکن در بازی مقابل دپوترتیو و گرانادا بوده که به ترتیب 160 و 154 پاس سالم را دادند. تا به اینجای کار تونی کروس 704 و لوکا مودریچ 546 پاس سالم را دادند.



تاريخ : 16 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رئال مادرید یکی از بزرگ ترین باشگاه های تاریخ فوتبال دنیا می باشد. سرود زیبای این باشگاه به نام "Hala Madrid" را به همراه متن آن را برای شما آماده کرده ایم.


دانلود - لینک مستقیم


جهت مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید >>>



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

 


رونالدو از مسی جلو زده است ...


    به گزارش سان، وین رونی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی منچستر یونایتد گفته است که کریستیانو رونالدو دوباره توپ طلا را خواهد برد.

    رونی گفت: "فکر می کنم که رونالدو امسال هم توپ طلا را می برد . او در دو یا سه سال اخیر فوق العاده بوده و از مسی جلو زده است و حالا بهترین بازیکن دنیا می باشد. دادن توپ طلا به کس دیگری کار سختی است ."

    رونالدو در این فصل در 13 بازی توانسته است 20 گل به ثمر برساند.

 



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کریستیانو ، آماده برای تمدید ...


    کریستیانو رونالدو در مراسم دریافت سومین کفش طلایش عملا تائید کرد که مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد. کریستیانو گفت :” اگر مدیر بخواهد می توانم قراردادم را تمدید کنم اما فعلا تا 33 سالگی قرارداد دارم و زمان زیادی باقی مانده است.”

    قرار داد کریس تا سال 2018 بسته شده است که باشگاه علاقه زیادی با اضافه شدن 2 سال به این قرار داد است



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

 


فیفا پشتک زدن را ممنوع می کند ...


    دکتر مایکل دی هوگ، رئیس کمیته پزشکی فیفا، در نظر دارد طرحی را پیشنهاد کند که طی آن پشتک زدن پس از گل ممنوع اعلام شود.

    وی گفت: "فیفا به تمامی بازیکنان هشدار می‌دهد که خود را در شرایط خطرناک قرار ندهند اما به نظر می‌رسد که این کافی نباشد. من معتقدم این قانون باید اجباری شود البته کمی زمان می‌برد. باید از طریق فرآیند رسمی وارد عمل شویم و در این خصوص از دیدگاه های داوران، بازیکنان و اتحادیه های فوتبال هم آگاه شویم."

    این موضوع احتمالا در نشست بعدی فیفا در تاریخ اول دسامبر بررسی خواهد شد. که اگر این اتفاق بیفتد احتمالا دیگر از پشتک های زیبای مارسلو خبری نباشد.!



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


بقیه عکسها در ادامه >>>


 



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


در آکادمی رئال مادرید، هیچ صداقتی وجود نداشت ...


    به گزارش فوتبال-ایتالیا، محصول آکادمی رئال مادرید که سابقه 76 بازی برای تیم بی این باشگاه را در کارنامه دارد، به انتقاد از وضعیت حاکم در این تیم پرداخت: "فوتبال برای من همیشه جنبه سرگرمی داشت تا اینکه در سن یازده سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شدم. من به عنوان یک ستاره جوان، با 300 بازیکن تمرین کردم و 85 درصد آنها نتوانستند به دور بعد راه پیدا کنند. در واقع آنها دوره جوانی خود را فدای هیچ کردند. در آکادمی رئال هیچ صداقتی نبود.در آنجا همه چیز استرس زا بود زیرا موفقیت شما به این ربط نداشت که در زمین فوتبال چه می کنید، بلکه همه چیز به تصمیم مربیان مربوط می شد. چیزی شبیه مسابقه اکس فکتور، با این تفاوت که مردمی هم نبودند که از شما حمایت کنند."

    "در رئال به شما دستمزد خوب، یک خانه، یک ماشین و یک ساعت لوکس می دهند. شما در سیاره دیگری زندگی می کنید، در اوج! اما این فوتبال واقعی نیست. من پیشنهادهای دیگری جز فیورنتینا داشتم اما هیچکدام تجربه حضور در شهری مانند فلورانس را به من ارائه نمی دادند. در ابتدا، وقتی بازی تمام شد، پیاده از استادیوم خارج شدم و هیچکس من را نشناخت. شاید مردم من را به خاطر اینکه از سوپر مارکت محلی خرید می کنم، اتاق فرزندانم را مرتب می کنم یا مانند یک توریست در شهر پرسه می زنم، تحسین می کنند. این مایه افتخار من است. این مردم 12 ساعت در روز کار می کنند و ما فقط سه ساعت تمرین می کنیم. ما باید از ستاره گونه برخورد کردن با سایرین خودداری کنیم و ابهامات پیرامون خود را پاک کنیم."



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رئال مادرید و بایرن بیشترین شانس قهرمانی در اروپا را دارند ...


    به گزارش AS، ساعاتی پیش و پس از برگزاری روز چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، جدیدترین آمار بنگاه های شرط بندی در سرتاسر جهان اعلام شد.

    طبق این آمار که از بنگاه های Bet365 ،Bwin ،William Hill ،Sportium ،888Sports به دست آمده است در حال حاضر شاگردان کارلو آنچلوتی بالاترین شانس قهرمانی در اروپا را دارا هستند و بعد از آن ها با اختلاف کم باواریایی ها حضور دارند، دو تیمی که موفق به پیروزی در چهار دیدار ابتدایی خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا شده اند. بعد از این دو تیم توبت به بارسلونا می رسد که شانس سوم قهرمانی باشد و پس از آن ها نیز آقای خاص و شاگردانش در رتبه چهارم این پیش بینی ها قرار دارند.

    لازم به ذکر است تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با هم بازی کردند که کهکشانی ها موفق شدند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5-0 قاطعانه شاگردان پپ گواردیولا را حذف کنند و پس از راهیابی به فینال با شکست اتلتیکومادرید، به دهمین قهرمانی اروپایی خود "لادسیما" دست یابند.

 



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


عکس دسته جمعی بازیکنان رئال مادرید به همراه کفش طلای کریستیانو رونالدو ...


    صبح امروز پیش از آغاز جلسه تمرینی بازیکنان و کادر فنی کهکشانی هادر کنار کریستیانو رونالدو و با سومین کفش طلایش عکس یادگاری گرفتند.



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رونالدو رکورد را خواهد شکست ...


    به گزارش AS، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی بهترین روزهای دوران فوتبال خود را تجربه می کند.

    5 گل در 4 بازی در لیگ قهرمانان اروپا. آیا می توان گفت در بهترین شرایط خود هستی؟ "نمی توانم بگویم در بهترین سطح هستم یا نه. مطمئن نیستم اما حس می کنم شرایط بسیار خیلی خوبی دارم. سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. 26 ساله هستم و هنوز به بهترین سال های عمرم نرسیده ام."

    فکر می کنی که به بلوغ کامل فوتبالی خود رسیده ای؟ "همیشه شنیده ام که می گویند بهترین عملکرد بازیکنان از سن 26 سالگی آغاز می شود چرا که به اوج بلوغ فوتبالی می رسند. امیدوارم برای من نیز همین گونه باشد."

    در حال حاضر بسیار خوب گل زنی میکنی. آیا نگران این هستی که این روند خوبت تا آخر فصل ادامه نداشته باشد؟ "برای من گل زنی مهم ترین چیز نیست. مهم این است که در خدمت تیم باشم و موقعیت ها خود به خود ایجاد می شوند. گاهی می توانی گل بزنی و گاهی نمی توانی. در طول بازی ها با تمام نیروی خود تمرین می کنم که باعث می شود که بدانم  می توانم بهتر از این باشم. فوتبال زیبا و تماشایی را دوست دارم. می خواهم به هم تیمی هایم پاس گل بدهم و اگر بازیکنی در موقعیت بهتری نسبت به من برای گلزنی قرار داشته باشد مسلما به او پاس می دهم"

    در روز سه شنبه در برابر لیورپول، تو بسیار با کریستیانو رونالدو همکاری داشتی. آیا می خواهی به او در شکستن رکورد رائول کمک کنی؟ "در این باره قبل از بازی صحبت نکردم اما دوست داشتم که رونالدو گل بزند. پاسهای زیادی به او دادم چرا که فکر می کردم در موقعیت بهتری قرار دارد. او از این که گل نزد نگران نیست. اگر سه شنبه گل نزد، در بازیهای بعدی می زند. رکورد پیش روی اوست و آن را خواهد شکست."

    کارلو آنچلوتی همیشه تو را حمایت می کند... "باشگاه همیشه از من حمایت کرده است. یادم نمی رود زمانی که توسط هواداران رئال و تیم ملی فرانسه هو می شدم آنها از من حمایت کردند. می دانم که آن سوتها به خاطر توقع بالای هواداران از من بود. در فوتبال همه چیز سریع پیش می رود. تمام تلاشم را انجام می دهم تا خوب بازی کنم. گاهی موفق می شوم و گاهی نه. امیدوارم که به روند خوبم در بازیها ادامه بدهم."

    شرایط فعلی رئال مادرید چگونه است؟ "در شرایط خوبی هستیم و از حضور در کنار هم لذت می بریم. اتحاد خوبی در تیم وجود دارد. همه با یکدیگر همسو هستیم. می دانیم که هر بازیکن روی نیمکت تمام تلاشش را انجام می دهد تا تفاوت ایجاد کند."

    "متحد هستیم" کلمه ای است که تو بسیار زیاد ازش استفاده می کنی... "مهم است که همه متحد باشند. ما در رئال مادرید یک خانواده هستیم و اتحاد را دوست داریم. اکنون با یکدیگر بیشتر آشنا شده ایم."

    چه تفاوتی بین رئال امسال با سال های قبل وجود دارد؟ "کیفیت و انگیزه مان بالاتر رفته است. برایمان بازی کوچک یا بزرگ وجود ندارد، همیشه انگیزه ثابتی داریم. با ایسکو، کروس و خامس رودریگز حفظ توپ بیشتری انجام می دهیم و بازیها را بهتر تحت کنترل داریم."

 



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


در چنین روزی سر الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد شد ...


در سال 1986 سر الکس فرگوسن در چنین روزی هدایت منچستر یونایتد بحران زده را به عهده گرفت و سال ها با این تیم در انگلستان و اروپا آقایی کرد.


سر الکس در دوران حضورش در منچستر یونایتد به چنین عناوینی دست یافت:

+ 14 قهرمانی در لیگ جزیره

+ 5 جام حذفی

+ 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

+ 4 قهرمانی در لیگ کاپ

+ 2 قهرمانی در جام باشگاه های جهان



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


عادلانه نیست همه ایکر را سرزنش کنند ...


    این مرد 45 ساله، که یکی از موفق ترین بازیکنان آلمانی تاریخ محسوب می شود، در مصاحبه ای که از دوحه با AS انجام داد، گفت: "کاسیاس در جام جهانی امسال ناموفق بود اما سایر بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم همین وضعیت را داشتند. عادلانه نیست که همه او را سرزنش کنند، اگرچه به عنوان یک دروازه بان اشتباهات شما حتی بزرگتر به چشم می آید. او به عنوان یکی از مقصران اصلی ناکامی تیم ملی شناخته می شود اما اصلاً اینطور نبود، چرا که سایر بازیکنان هم به سطحی که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نشان داده بودند، نرسیدند. می توانم درک کنم که او چه لحظاتی را پشت سر گذاشته است، چرا که برای خودم نیز اتفاق افتاده بود. وقتی که شما همه چیز را به دست آورده اید و بعد یک شکست را تجربه می کنید، بازیابی انگیزه، یک وظیفه دلهره آور می شود. غلبه بر آن بسیار دشوار است و من می توانم درک کنم که او از لحاظ احساسی و جسمانی چه حسی داشته است، اما علاوه بر تلاش فیزیولوژیکی، بازیکنی با سن و تجربه او می تواند بر این مسائل غلبه کند. در حقیقت، این کاری است که او در حال حاضر انجام می دهد و هنوز هم انتخاب اول رئال مادرید و اسپانیا می باشد."

    کان همچنین در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرد و گفت: "در سال های اخیر این جایزه مثل یک مسابقه تنیس میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بوده است و زمان آن رسیده تا رأی دهنده ها به سایر بازیکنان هم نگاهی داشته باشند. به عنوان یک دروزاه بان آرزو می کنم که یک دروازه بان برنده شود. همه در مورد مانوئل نویر صحبت می کنند و من فکر می کنم او نسبت به خیلی های دیگر شانس بالاتری داشته باشد چرا که او تنها یک دروازه بان نیست. او بیشتر مثل یک مدافع آخر و یارگیر عمل می کند و این بسیار با ارزش است."

 



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

کفش طلای اروپا بر پاهای کریستیانو رونالدو ...



مرد سال فوتبال جهان و اروپا امروز سومین کفش طلای خود را دریافت کرد تا با آمار بی نظیری که در این فصل از خود به جای گذاشته است، به چهارمین کفش طلای خود فکر کند.



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


جهت مشاهده بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید >>>


 



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


استقبال جالب هواداران رئال مادرید از هواداران لیورپول ...


    در بازی دیشب رئال مادرید و لیورپول، هواداران رئال بنر جالبی را به ورزشگاه اورده بودند که روی آن نوشته شده بود: "هواداران لیورپول، خوش آمدید. باشگاه های بزرگ، هواداران بزرگی دارند."



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


دوران فوق العاده ای را سپری می کنیم و باید همچنان لذت ببریم ...


    به گزارش فوتبال اسپانیا، این بازیکن که تک گل تیمش در برابر لیورپول را به ثمر رساند تا صعود این تیم به مرحله بعد قطعی شود. او گفت: "تیم در حال حاضر دوران فوق العاده ای را سپری می کنیم و باید سعی کنیم که مثل امروز همچنان لذت ببریم. نمی دانم که این خوشایند ترین رقابت برای من است یا خیر اما در لیگ قهرمانان خوب گل می زم و آن را دوست دارم.

    از حضور درون زمین واقعاً لذت می برم، بقیه بازیکنان نیز این چنین هستند. حفظ توپ می کنیم و دفاع و حمله انجام می دهیم. نمی دانم در بهترین شرایطم هستم یا نه اما خود را صد در صد می دانم و اعتماد همه را حس می کنم."

    این بازیکن در آخر در مورد شرایط زیدان و محرومیت سه ماهه اش گفت: "نمی دانم که چرا او در فرانسه می تواند مربیگری کند و در اسپانیا این اجازه را ندارد. اما به هر حال، اگر او سه ماه را تحمل کند دوباره می تواند به عرصه مربیگری بازگردد."

 



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


هیچکس به خاطر تعویض شدن عصبانی نمی شود ...


    بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، خامس به خبرنگاران گفت: "پیروزی همیشه مهم است، حتی اگر 1-0 باشد و نه 2-0 یا 3-0 . فکر می کنم در هفت یا هشت بازی اخیرمان روی غلتک بوده ایم و گل های زیادی به ثمر رسانده ایم. ما فقط باید در همین مسیر به حرکتمان ادامه دهیم اما از این هم آگاهیم که هنوز راه زیادی تا پایان فصل در پیش است."

    گرت بیل در دقیقه 62 به جای او وارد میدان شد، و بعد از یک ماه دوری به میادین بازگشت؛ هامس در این رابطه گفت: "هیچکس به خاطر  تعویض شدن عصانی نشد. بیل بازیکن بزرگی است و اگر قرار باشد او همیشه بازی کند، این کار را خواهد کرد. ما باید روی پای خود بایستیم و در هر شرایط آماده باشیم. فکر نمی کنم مشکلی در سیستم تیم وجود داشته باشد. مربی می داند که ما چگونه بازی می کنیم - پس اینکه 2-4-4 باشد یا 3-3-4 به نظر او بستگی دارد. ما تنها باید آماده باشیم تا هر کاری که او می خواهد را انجام دهیم. من در اطراف محوطه جریمه احساس خوبی دارم، اما همیشه مراقبم تا به هر آنچه که آنچلوتی می خواهد گوش کنم."

    خامس همچنین در مورد فرصت هایی که کریستیانو مقابل لیورپول از دست داد نیز صحبت کرد و گفت: "فکر نمی کنم کریستیانو به خاطر اینکه امشب موفق به گلزنی نشد، عصبانی شده باشد. او هنوز بازی های زیادی در پیش دارد و مطمئنم که به زودی آن رکورد را خواهد شکست."

    و در نهایت ستاره کلمبیایی در مورد گلی که مقابل گرانادا به ثمر رساند نیز افزود: "بله، هفته گذشته من یکی از بهترین گل های دوران ورزشی ام را به ثمر رساندم، اما من در مقابل اروگوئه هم گل زیبایی به ثمر رسانده بودم. مطمئناً گلی که مقابل گرانادا به ثمر رساندم در بین 3 گل برترم جای دارد."



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


تلاش برندان راجرز برای مهار کریستیانو رونالدو ...


    عمر مومنی کاریکاتوریست سرشناس وب سایت گل جدال امشب تیم های لیورپول و رئال مادرید را دست مایه آخرین اثر خود قرار داده است.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد