اسلایدر

تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

پل اسکولز که به عنوان کارشناس شبکه itv در برنابئو حضور داشت، پس از بازی رئال مادرید برابر لیورپول برای مصاحبه به کنار زمین امده بود. هواداران لیوپول نیز که در سانتیاگو برنابئو حضور داشتند، شعار های توهین آمیزی را علیه وی سر دادند که با واکنش جالب اسکولز رو به رو شدند. اسکولز در مقابل این شعار ها دست تکان داد و وقتی این شعار ها ادامه پیدا کرد، باز هم دست تکان داد که اینبار مورد تشویق هواداران لیورپول قرار گرفت.


دانلود - لینک مستقیم

 



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


کریستیانو وارث شایسته آلفردو دی استفانو در مادرید است ...


    به گزارش AS  فلورنیتو پرز ریاست باشگاه رئال مادرید اسپانیا با حضور در مراسم اعطای کفش طلای فصل 2013/14 به کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیمش در صحبت هایی به تمجید از بهترین گلزن لوس بلانکوس در سال های اخیر پرداخت. "برای کریستیانو هیچ محدودیت و غیر ممکنی وجود ندارد. تمام رکوردهای دنیای فوتبال توسط او قابل شکستن هستند و حضور او به عنوان یک الگو برای سایر ورزشکاران جهان یک افتخار و موهبت برای باشگاه ما است. او امروز سومین کفش طلای خود را دریافت کرد و هر کس که او را بشناسد می داند که هدف او از این بعد کسب چهارمین کفش طلا خواهد بود. وی در 262 مسابقه 275 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و در برنابئو به یک الگو برای هواداران تبدیل شده است. کریستیانو رئال مادرید را به بهترین تیم  فوتبال دنیا تبدیل کرده و از طرفی خود نیز در رئال مادرید بهترین بازیکن فوتبال جهان به شمار می رود و امیدوارم که برای همیشه این ارتباط و همکاری موفق ادامه داشته باشد. ما چند ماه قبل ما آلفردو دی استفانو را از دست دادیم، اما خوشحالیم که جانشین و وارث شایسته او در اینجا حضور دارد." 



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

صحنه های برگزیده هفته چهارم لیگ قهرمان اروپا (شب اول)



دانلود - لینک مستقیم



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


هنوز سال های زیادی در رئال مادرید دارم ...


    این سومین باری بود که ستاره پرتغالی برنده این جایزه شد و برای دومین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید آن را تصاحب کرد. همچنین رونالدو این شانس را دارد که در فصل 2014/15 نیز این جایزه را برای چهارمین بار از آن خود کند؛ چرا که تاکنون 17 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده است [در پایان هفته دهم].

    رونالدو گفت که گرفتن این جایزه از دستان فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مایه افتخار او بوده است. همچنین در مراسم عصر امروز تعدادی از هم تیمی های کریستیانو، از جمله ایکر کاسیاس، گرت بیل و سرخیو راموس و همچنین امیلیو بوتراگوئنو حضور داشتند.

    پس از دریافت جایزه، رونالدو در سخنرانی خود گفت: "من انتظار نداشتم که این همه مردم در اینجا حضور داشته باشند. می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم چرا که بدون کمک آنها ممکن نبود که بتوانم برنده کفش طلا شوم. ثانیاً، می خواهم از خانواده ام، هواداران تشکر کنم و همچنین از باشگاه که این فرصت را به من داد تا در بهترین باشگاه دنیا حضور داشته باشم. من جوایز فردی را دوست دارم و برای به دست آوردن آنها سخت کار می کنم.

    برای من این مثل اولین کفش طلایی است که دریافت کرده ام. امروز یک روز ویژه است. می خواهم این جایزه را با افرادی سهیم شوم که از روز اول انتقالم به رئال مادرید از من حمایت کرده اند. قول می دهم که همچنان بهترین عملکردم را با به ثمر رساندن گل ها، پاس گل ها و حضور در میادین ارائه کنم. هنوز سال های زیادی در رئال مادرید پیش رو دارم و همچنان به ارائه بهترین عملکردم ادامه خواهم داد. این برای من بسیار خاص است. خیلی خوشحالم."



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رونالدو در برابر لیورپول بدشانس بود ...


    به گزارش فوتبال اسپانیا، سرمربی تیم رئال مادرید اما معتقد است که تیمش با توجه به این پیروزی بر روی فرم اصلی خود قرار نداشته است.

    کارلو آنچلوتی گفت: "بازی را کنترل کردیم اما ریتم بازی  زیاد بالا نبود زیرا که نیازی به آن نداشتیم نداشتیم و لایق برد بودیم و همین برای ما کافی است."

    او در مورد چهارمین گل بنزما در 5 بازی نیز این چنین گفت: "برخی بازیکنان از نظر ذهنی آماده هستند. کریم در بهترین فرم خود از زمان آمدنش به رئال قرار دارد. عملکردش را در بازی دوست داشتم. بازیکن بسیار مهمی برای ماست اما مارسلو و واران هم بسیار خوب بودند."

    رونالدو در این دیدار نتوانست گلی را وارد دروازه تیم لیورپول کند تا بعد از 12 بازی پیاپی به روند گلزنی اش پایان دهد اما آنچلوتی معتقد است که کریستیانو از این بابت ناراحت نیست و بسیار بدشانس بوده است که نتوانست دروازه لیورپول را باز کند. "بازی خوبی بود اما نتوانستیم گل دوم را به آن ها بزنیم. بسیار تلاش کردیم و پاس های زیاد دادیم اما بدشانسی آوردیم و دروازه بان لیورپول نیز عالی بود. مطمئنم که رونالدو در بازی های بعدی گل خواهد زد و مشکلی نیست. استرس؟ دیر یا زود رکورد را می شکند چرا که این آینده رونالدو است. تمرکز زیادی روی بازی داشت اما گل نزدن ناراحتش نکرده است."

    بیل که نتوانسته بود در بازی رفت برای تیمش به میدان رود در این بازی نیز از روی نیمکت کار خود را شروع کرد اما در نهایت جانشین جیمز رودریگز شد و یک گل نیز در این بازی زد که آفساید اعلام شد. انچلوتی از عملکرد ستاره ولزیش راضی است. "گرت فوق العاده بازی کرد، به تیم بازگشته است و شرایط خوبی دارد. یک بازیکن همانند سایر بازیکنان ما می باشد. بازیهای زیادی در پیش داریم و به سادگی می توان گفت که به همه بازیکنانمان نیاز داریم."

    شایعاتی به گوش می رسد که این سرمربی آماده تمدید قرارداد 3 ساله است اما این مربی می گوید برای این حرف ها هنوز زود است: "زیاد صحبت نشده است اما وقتی زمانش برسد صحبت خواهیم کرد. تا 2016 قرارداد دارم. هنوز زمان زیادی دارم اما راضی هستم.”

    آنچلوتی همچنین از ترکیب مملو از ذخیره های تیم لیورپول نیز چنین گفت: "نمی توانم در مورد ترکیب آن ها نظری بدهم. شاید می خواستند که از تیمی سرحال تر استفاده کنند تا در فاز دفاعی بهتر باشند و از این بابت تعجب نکردم."

    سرمربی تیم  رئال مادرید معتقد است که هم چنان صعود تیمش قطعی نیست و باید به بقیه بازی ها احترام بگذارند: "برنامه مان عوض نشده است زیرا صدرنشینی هنوز قطعی نشده است. باید به مسابقات احترام بگذاریم."

    هم چنین از او پرسیده شد چه تیم هایی شایسته صعود هستند؟ "به خاطر تاریخچه، لیورپول شانس بیشتری دارد اما آسان نخوهد بود."



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


حالا می توانیم بیشتر روی کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان تمرکز کنیم ...


    لوس بلانکوس با پیروزی مقابل شاگردان راجرز موفق شد تا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را کسب کند. و کاسیاس نیز 144مین بازی خود در این رقابت ها را جشن گرفت و اکنون بیشترین بازی را در تاریخ چمپیونزلیگ انجام داده است.

    بنا به گزارش AS، کاسیاس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "از خودم راضی هستم اما بیشتر از آن برای تیم خوشحالم. ما تکالیف خود را انجام دادیم - موفق شدیم تا به دور یک هشتم نهایی صعود کنیم، بنابراین حالا می توانیم بیشتر روی کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان تمرکز کنیم. بدیهی است که امشب در به ثمر رساندن گل دوم به زحمت افتادیم، اما اکثر بازی در اختیار ما بود و آن را کنترل کردیم. ما پس از پشت سر گذاشتن چند دیدار سخت به این مسابقه آمده بودیم. موفق شدیم به گل برسیم و بعد از آن بازی را کنترل کردیم. خط دفاعی فوق العاده بود اما لیورپول تیمی بود که تصور می کردیم ریسک بیشتری بکند. در مجموع، ما دورانی فوق العاده را سپری می کنیم، اما تمجید و ستایش ها می تواند شما را ضعیف تر کند، بنابراین باید مراقب باشیم و آرام آرام پیش برویم. خودم آرزو می کنم که تا 40 سالگی بازی کنم اما رقابت ها سخت شده است پس من بهترین عملکردم را ارائه خواهم کرد تا رقابت کنم و سعی کنم که در هر مسابقه حضور داشته باشم."

 



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD
تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | | نویسنده : Sina HD

 


پیروزی بی دردسر در شب آرام برنابئو


 

    در دیدار چهارم از گروه B رقابت های چمپیونزلیگ، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آنچلوتی با تک گل کریم بنزما، 3 امتیاز مسابقه را کسب کردند.


 

آمار و ارقام بازی و ترکیب دو تیم


برای مشاهده عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید >>>

 



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 8 / 1388برچسب:, | | نویسنده : Sina HD


رویارویی با همشهری کم دردسر در شب رونمایی از سومین کفش طلای CR7 ...


فردا شب

زمان: ساعت 22:30

ورزشگاه:  سانتیاگوبرنابئوی مادرید

پخش زنده از شبکه 3 سیما

پخش زنده آنلاین


ترکیب احتمالی دو تیم:



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد