مصاحبه اخیر الیور کان
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
15 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


عادلانه نیست همه ایکر را سرزنش کنند ...


    این مرد 45 ساله، که یکی از موفق ترین بازیکنان آلمانی تاریخ محسوب می شود، در مصاحبه ای که از دوحه با AS انجام داد، گفت: "کاسیاس در جام جهانی امسال ناموفق بود اما سایر بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم همین وضعیت را داشتند. عادلانه نیست که همه او را سرزنش کنند، اگرچه به عنوان یک دروازه بان اشتباهات شما حتی بزرگتر به چشم می آید. او به عنوان یکی از مقصران اصلی ناکامی تیم ملی شناخته می شود اما اصلاً اینطور نبود، چرا که سایر بازیکنان هم به سطحی که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نشان داده بودند، نرسیدند. می توانم درک کنم که او چه لحظاتی را پشت سر گذاشته است، چرا که برای خودم نیز اتفاق افتاده بود. وقتی که شما همه چیز را به دست آورده اید و بعد یک شکست را تجربه می کنید، بازیابی انگیزه، یک وظیفه دلهره آور می شود. غلبه بر آن بسیار دشوار است و من می توانم درک کنم که او از لحاظ احساسی و جسمانی چه حسی داشته است، اما علاوه بر تلاش فیزیولوژیکی، بازیکنی با سن و تجربه او می تواند بر این مسائل غلبه کند. در حقیقت، این کاری است که او در حال حاضر انجام می دهد و هنوز هم انتخاب اول رئال مادرید و اسپانیا می باشد."

    کان همچنین در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرد و گفت: "در سال های اخیر این جایزه مثل یک مسابقه تنیس میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بوده است و زمان آن رسیده تا رأی دهنده ها به سایر بازیکنان هم نگاهی داشته باشند. به عنوان یک دروزاه بان آرزو می کنم که یک دروازه بان برنده شود. همه در مورد مانوئل نویر صحبت می کنند و من فکر می کنم او نسبت به خیلی های دیگر شانس بالاتری داشته باشد چرا که او تنها یک دروازه بان نیست. او بیشتر مثل یک مدافع آخر و یارگیر عمل می کند و این بسیار با ارزش است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 31346
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1